divendres, 27 de març del 2009

Capitol 17; Cursa de postals.

Avui m'he despertat de bon humor i generos i he pensat que estaria be fer una cursa de postals, a veure quina es la mes rapida de totes.

Qui vulgui que li envii una postal nomes m'ha d'enviar un mail amb la seva adreça complerta, i complerta vol dir complerta, nom, carrer, pis, porta, ciutat, provincia, codi postal i pais! jeje

He anat recopilant postals i a tots els que m'ho enviin prometo enviar-vos-en una, ok?

Papa i Mama i Avi no cal que m'envieu l'adresa que son les uniques que em se!

Una altra condicio per participar es que em feu saber el dia que us arribi la postal, si es que arriba!

S'acceptaran totes les peticions fetes durant el mes d'Abril, ok? Es a dir feu-m'ho saber abans del 30 d'Abril!

Qui no tingui el meu mail el pot trobar al meu perfil en aquest mateix blog.

Una abraçada.



Maig del 2009 des de Tasmania.

Aqui és la prova de que les vaig tirar!

2 comentaris:

Abril ha dit...

Hola tiet,
Com estàs?
Els pares ja em van explicant i ensenyant totes les teves aventures i els teus pululant... Déu ni doret!
Jo vull que m'enviïs una postal. Serà la meva primera postal, i des de l'altra punta del món. Quina il·lusió!
Els meus pares ja et faran arribar l'adreça.
Un petó, cuida't.
Abril

Unknown ha dit...

Jo tambe en vull una de postal.
Pstge La Tossa, 20, 3r A. 08700 Igualada (BCN), CATALONIA (via Spain)

keep in touch

nanotzombi