divendres, 3 d’abril del 2009

Pululant VI (Sydney)

Despres d'aconseguir la llibertat m'en vaig anar cap a Sydney! La ciutat australiana mes gran amb 4, 5 milions d'habitants, tot i que no es la capital.

Alli me adoptaron y me cuidaron como un hijo Jorge, de Santander al que habia conocido en Surfers Paradise y su amiga Yolanda de Madrid, el sofa cama fue mio durante una semana y, una buena sintonia, alguna que otra fiesta y las cenas que preparaba Yolanda hicieron que me sintiera como en casa! Gracias de nuevo!

A mes a mes vam rebre la visita d'en Carles de Manresa.



Sydeny era de les poques ciutats que conexia d'Australia abans d'arribar-hi i l'Opera House tot el que sabia de Sydney, per aixo era el que tenia ganes de veure, pero primier em va tocar topar-me amb aquest fantastic pont anomenat Harbourd Bridge.




Amb la visita guiada de Jorge y Yolanda tot es va fer mes ame.





I aqui la tenim... L'Opera House!


D'aprop.



Foto artistica.



Despres la tornareu a veure, pero ara toca veure la catedral mes antiga d'Australia i no us penseu que ho es tant, no te ni 300 anys!



I vaig agafar un ferry fins anar a la part nord de Sydney, Manly.





Mes opera, mes pont...




I mes videos.




Aixo es Manly, es com un poblet tranquil dins de Sydney.





Aqui vaig fer un trekking molt xulo de 4 hores per paratges naturals, en pau i tranquilitat.

Video panoramic.
I vaig tornar a la ciutat creuant el famos pont a peu.


Aqui teniu un munt de ferros.




Mes Opera.



L'endema vaig visitar l'interior de Sydney, aqui tenen el seu particular Maremagnum anomenat Darling Harbour.




Aqui un video del Darling ...




Ja soc a dalt de la torre!! Bones vistes.



Aixo de fer tombs de 360 graus em comensa a agradar.




Despres de baixar visito el Jardi Botanic on em trobo amb llops voladors, impressionants rapants de metre i que semblen com a minim conills amb ales!!


Des de la punta del Jardi vec una bona posta de sol, per contemplar l'Sky Line Sydney.



I com no, els ja meus amics pont i opera plegats!




Tambe em feia gracia visityar la zona olimpica on es van fer els Jocs del 2000, aqui l'estadi.





I el pebeter que durant els Jocs i queia aigua!



I un video pel Boulevard Olimpic.







I per posar punt i final a la meva estansa a Sydney vaig anar a visitar la seva platja mes famosa anomenada Bondi.





Bye Bye Sydney.