dilluns, 27 d’abril del 2009

Pululant X ("The Ghan" i Darwin)

A Adelaida vaig agafar un tren mitic anomenat "The Ghan", ni mes ni menys que 53 hores alla ficat on vaig recorrer els 3000 quilomentres que separen Adelaida de Darwin, atravessant completament el continent australia de sud a nort.



Durant el trajecte em vaig ajuntar amb 2 anglesos i una brasilenya i el viatge es va fer mes ame, costava dormir al seient pero vaig sobreviure.





Vam fer parada a Alice Springs, on ja hi havia estat al pulualnt V, i a Katherine on es va rodar el seguent video:







A Darwin, clima tropical, ens va rebre una calor de por i despres de deixar enrere quilomentres i quilometres de desert vermell ens vam topar amb una verdor intensa.



Darwin, al mateix que Cairns no et pots banyar a les platjes perque estan infectades de cocodrils, de totes maneres el color de l'aigua es molt xulo.

Alla em vaig retrobar amb en Jose, el meu amic de Madrid amb el que vaig fer el viatge per la costa est, i vam coneixer un altre Jose, tot un personatge, espanyol de naixement porta vivint 40 anys a Australia, vivint del paro, cobra 300 dolars setmanals per no fer res i se'n gasta 160.


Ens va fer tota una senyora visita guiada per Darwin i vam visitar la Universitat.


Com podeu veure abunda una vegetacio propia de la selva.

I tenen un llac on matar el cuquet i banyar-se, 35 graus casi permanents inviten al bany.

Atencio amb els cocodrils, pero..

Darwin va ser atacada pels japonesos durant la 2a Guerra Mundial i encara hi ha diversos rastres del seu pas, 5 dies intensos amb bona companyia i fianlment va arribar el moment de dir adeu al Jose.

Todo un placer coincidir contigo!



I a per la costa Oest!