dilluns, 6 d’abril del 2009

Pululant IX (Adelaida i Rugby)

Despres d'estar un dia en un poble desconegut anomenat Ararat, alla l'endema vaig agafar un tren anomenat "The Overland" que em va portar cap a Adelaida. M'he comprat un pass per 6 mesos amb el que puc agafar tots els trens d'Australia, i trobo que es una manera de veure el paissatge, tot i ser mes car i mes lent que l'avio.

Aixi doncs, 800 kilometres i 7 hores despres em vaig plantar a Adelaida (sud d'Australia). La ciutat realment no te cap encant espectacular pero es la capital d'Australia del Sud (un dels 8 territoris d'Australia).


Una zona verda molt cuca i una senyal encara mes cuca!! jeje


Un dels atractius d'Adelaida es l'anomenat Adelaida Oval, es veu que es el camp de cricket mes maco del mon, el vaig anar a visitar per fora i em vaig trobar que feien un partit....de rugby!!
Tambe reclutaven australians per anar a l'exercit!


I aqui em teniu al millor camp de cricket del mon veient rugby.


A mig partit es posaven a fer moixigangues.



I alguna que altre mele, pero sincerament va ser un bon espectacle!


Video de passio.

Alla a un poblet apropet d'Adelaida es on vaig anar d'excursio un bon dia.


Es diu Glenelg i sota aquest "gum tree" es on va decretar l'estat de South Australia fa uns 160 anys.


Aqui els meus compis germanics