dissabte, 21 de març del 2009

Capítol 16; "Libre cómo un pájaro"

Així em sento ara, sense haver d’anar a classe i, finalment tinc 3 mesos per anar on vulgui i fer el que em vingui de gust, és una grata sensació.

Tinc Austràlia als meus peus i 3 mesos per davant, així que sense perdre més temps ja m’he comprat un vol per anar a Sydney per avui mateix i després tinc un itinerari pensat però ja us l’aniré descobrint mica en mica perquè tampoc no tinc res del tot tancat ni decidit.

M’he proposat voltar sense parar i seran uns quants mesos fent el nòmada, si a algun lloc m’hi trobo bé no descarto quedar-m’hi una colla de dies, però en cap cas passaré més de 15 dies en un mateix lloc.

És a dir que ja us puc dir que al proper lloc on pararé quiet serà a Igualada, per tant, això també vol dir que s’acaben els capítols i que a partir d’ara només veureu “pululants”.

He resolt el tema de l’equipatge enviant per vaixell gran part dels quilos i quilos que portava a sobre, ja que per moure’m, em serà molt més còmode anar alliberat de pes.

Juntament amb en David enviem un metre cúbic d’equipatge pagant 120 euros per cap però traient-nos un gran pes de sobre i mai més ben dit.

Aquest gran viatge el faré tot solet però durant aquest temps he fet diferent contactes i segurament m’aniré trobant amb algun d’ells durant el trajecte.
A més a més de gent en coneixeré tot sovint i no patiu que faré bondat i vigilaré, d’acord?