dijous, 30 d’octubre del 2008

Capítol 5; El dia a dia

Els dies van passant i mica en mica haig d’anar agafant una rutina, tot i que fa molts anys que no tinc una rutina diària, aquí tinc ganes d’adquirirla per anar funcionant correctament.

El meu despertador sòna a les 8:30, en serio, no dic mentides, i a més de sonar li faig cas i tot, m’aixeco per anar a esmorçar una miqueta, per sort per aquí també tenen frosties i nutella.
Un cop esmorçat, nèt i polit, l’Òscar agafa la seva motxila vermella, la mateixa que he fet servir en els últims 15 anys (està la mar de nova) i ale, cap a la parada del bus, que la tenim aquí mateix, 10 minutets de bus i em planto al peu de la Wing Chun Academy, l’horari es flexible i pots escollir tú les hores, mínim 20 a la semana, procuro començar a les 9:30 i cap allà les 12:30 normalment ja en tinc prou d’estar allà.
Ja sé que 5 x 3 no fan 20, però de moment em fai una mica el longuis. Aviat ja em fotràn el toque, però de momento està be així.

Quan surto de classe, a vegades, no sempre, procuro tornar a peu, caminant per la platja, una platja molt maca, durant 45 minuts em va bé per airejar el meu cervell i de pas prenc una mica el solet. Si estic cansat torno amb bus.
Ara que i penso, encara no us he situat al mapa, mecachis!

Foto: Estic al puntet vermell, al centre a la dreta.


I de pas també us situaré dins de Gold Coast, és una ciutat amb mig milió d’habitants, però és un concepte diferent de ciutat, és com si Sitges, Vilanova i la Geltrú, Cubelles, Cunit, Segur de Calafell, Calafell, San Salvador i Coma-ruga fossin un mateix poble, a més també es diu Costa Daurada! Jeje Pos jo és com si estigués a Segur de Calafell (Southport) i el cole i tot el meollo important fos Calafell (Surfers Paradise).

Foto: Aquí teniu el meu recorregut diari a vista d'ocell. Coordenades gentilesa de Google Earth.

Latitud 27°58'24.08"S Longitud 153°24'51.60"E

Cap allà a les 2 dino i llavors la meva idea inicial era trobar una acadèmia d’anglès, però tot i que està ple d’acadèmies es passen molt amb els preus, totes valen més o menys 300 dolars australians per semana!!
I l’altre dia vaig anar a una llibreria i em vaig comprar un llibre anomenat “Essential Grammar in Use” i aquest llibre serà la meva escola, val 40 dolars per tota la vida, jeje Comença amb el verb “to be” i mica en mica es va complicant, té exercicis i tal, i estic molt content amb ell! Procuro després de dinar possar-m’hi un parell d’horetes.

Més tard a la tarda, o bé anem a jugar a fútbol amb els de la residència o a tennis, o ens quedem per la piscina, o vaig al super a comprar o a fer recados.
Procuro cada dia evolucionar en algún aspecte, per cert ja tinc móbil australià!
El número es el 0405560531, amb prefixe +61, no se us ocurreixi trucar-me, eh? Nomès els que estigueu treballant en multinacionals! Jeje
Parlant d’això, als meus colegues catalans els hi han arribat factures de fins a 600 euros!

I cap al vespre sopo aviat cap a les 9! Fem una mica de sobretaula i abans de les 11 aquí ja no queda ni Cristo despert! Al principi m’en feia creus, però ara, quin remei, a les 11 també m’en vaig a dormir jo (alguns no s’ho creuràn, però es així!)

Als caps de setmana els aprofitaré per mica en mica anar coneixent la zona, de moment nomès he estat un cap de setmana aquí i ens van convidar a una espècie de barbacoa a la piscina d'un gratacels, vam fer el sopar allà i va estar prou bé.

Ja veieu que el meu dia a dia es força normal, no té res d’extraordinari. Estem en contacte!



4 comentaris:

Isrraka ha dit...

que tinguis una rutina, que et llevis a les 8:30, que vagis a dormir d'hora, barbacoas d'alt de gratacels amb piscinA, passejades per la platja,...

RES D'EXTRAORDINARI!!!!

Magí Badia Garganté ha dit...

Una salutació abans de dir-te que ets un cnoy de privilegiat, que la majoria dels que et deien que no marxessis es per la gran enveja que els hi feies de viure una experiència especial. Només una injecció d'ànims i que pensa que malgrat les circumstàncies només tenim una vida que hem d'aprofitar.
Salut

Anònim ha dit...

Salutacions desde Florenci Valls Street.

No ens enganyis. Segur que hi ha algun Pisco pels voltants. Que és aixó d'anar a dormir tan d'hora.

Unknown ha dit...

Ei, ara ja si que vaig seguint el teu blog!!!
molts petons des d'Igualada!!!
Laura Trepat