dissabte, 18 d’octubre del 2008

Capítol 3; Instal·lat

Us saludo novament, aquest cop desde la que serà (ja tinc accents i ç al portàtil!) la meva nova casa les properes 4 setmanes, una residència d’estudiants.

Foto: Sortint del Prat (Barcelona) 16-10-08 08:00h

Finalment he arribat al meu destí 48 hores després de sortir de casa meva a Igualada! Estic una mica desorientat, he anat a menjar alguna cosa, i ha fer un tomb per aquí. Ara faré una migdiadeta!

Foto: Arribant a l'Aeorport de Brisbane 18-10-08 10:00 h jeje Estic fet tot un humorista!


Aquests dies potser us dono una mica la tabarra, i aniré enviant capítols, més endavant ja no seré tant pesadet i no escriuré tan sovint, tot i que tinc bon accès a Internet, per 10 dolars australians (5 euros) tinc connexió per 24 hores de duració, si en gasto 1, m'en queden 23 i així na fent.
El viatge ha anat la mar de bé, la noticia es la falta de noticies i això es bona senyal, no he perdut cap avió! ole ole!

No m’han perdut cap maleta, nomès m’han tocat els collonets una mica al arribar a l’aeoroport de Brisbane, hi havia un gos que deia que a la meva maleta hi havia menjar, es que no es pot portar menjar de fora, pero no n’hi havia, llavors m’han preguntat que si feia poc que havia portat menjar allà dins, jo els deia que no, pero ells insistien, al final, m’he adonat de que era el què volien sentir i els he dit: “Si, si, ahir tenia un entrepà de pernil salat!” i ja m’han deixat en pau.

Ara si que us puc dir ben fort: “Una abraçada des d'Austràlia!!” M’heu sentit?

......................

Tal com deia l'Isra als comentaris, la meva migdiadeta va durar 14 horetes, es que estava una mica cansadet, però crec que ha estat la manera de combatre amb el jet lag aquest.


10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei nano!!!
M'alegro moltíssim de que ja estiguis a "casa" i ke el viatge hagi anat de puta mare.
Disfruta al màxim company. Anirem seguint les teves aventures.
Ara tu tens el poder!!! ;)

Anònim ha dit...

Bones primo!

Me n'alegro que tot hagi anat bé fins ara! I que continui!

Escolta'm, l'Alex Crivillé aquest a quin equip jugava?

Es veu que s'ha convertit en lectura obligatòria durant força temps. Esperem forces good news i segur que ens mantindràs entretinguts.

Està bé aixó de parlar i rebre la resposta amb retard. Quantes hores més marca el teu rellotge made in singapore? és per anar-nos situant.

Bé, fins aviat, molta sort i una forta abraçada,
Dani.

Unknown ha dit...

Així doncs, son bons els tallats australians?
Que be que hagis arribat sa i estalvi, nen. Esperem noticies de la teva primera patada voladora.

Una abraçada!
Trus

Anònim ha dit...

Cosinet Oscar!

Moltissima (jo tampoc tinc accents, ni oberts ni tancats, ni c trencada) sort en aquesta super aventura. De debo espero que trobis allo que estas buscant, i que sobretot la disfrutis al maxim... Coses aixi nomes es fan una vegada a la vida... Be a vegades dues!!! Hehe!! El que volia dir que ja que es fan mes val fer-les be fetes, no?
Que sapigues que tots nosaltres des d'on siguem llegirem el teu blog i et seguirem la pista!!! O sigui que mes et val tenir-nos informats!!!

Un petonet des de London.
Carol.

PS. Espero que et donessin el peto que et vaig enviar el dia de la teva despedida! Sorry pero no vaig poder venir!!!

Isrraka ha dit...

Ja me les conec aquestes migdiades!

Que tal el company d'habitació? Enten el concepte de "siesta"?

Si no, 4 setmanes amb tu li donaran per tota una tesi!

Anònim ha dit...

M'imagino que l'aterratge per instal.lar-te en la residència deuria ser impactant.
I les fotos, per quan??? Tinc ganes de veure't sobre una onada amb el rellotge nou. Crec que hauries d'agafar unes classes de surf que segur que se't dóna bé.
Cuida't - Elsa R.S.

Anònim ha dit...

osti el gos tenia gana eee!jaja
ola òscaaar! m'analegru molt què el viatge hagi anat molt bé!
Que tot segueixi així!
Una abraçada desde allà...a Igualada!

xavi

Anònim ha dit...

Good day cousin Òscar!

Me n'alegro que el viatge hagi anat bé. Ja veuràs com amb un parell de dies ja no te'n recordaràs del jetlag :) Em sap greu no poder-te donar cap consell, però Oceania és un dels continents que em queda per visitar :) Així que vigila, que el dia menys pensat em presento a saludar-te :)

Petons de part de tots!
Joan, Joana, Roger, Mònica i Laura

Blog De Vinis ha dit...

Benvolgut cosí,
no es por negar que les paradoxes existeixen!!! Et sortiran més cosins a Austràlia que vivint a Igualada!!! Té collons la cosa...
Bé, company, ara lo toca al degà dels cosins, és a dir, al que primer va néixer i t'he de confessar que la teva valentia i ganes de "gresca" em té bocadabat.
Et desitjo tota la sort del món, austral!,i recorda que cada vegada que topis amb vi o vinya, has de posar un comentari aquí, perquè pugui seguir la teva peripècia!!! I si entres a treballar en un celler, que n'hi ha molts i de tots tipus per aquí baix, avisa!!!
Salu i molta sort!
Joan Gómez Pallarès

Anònim ha dit...

Hola tiet Òscar, sóc l'Abril i tinc 1 mes de vida. Encara no parlo però ja em conecto com si res, i és que la canalla d'avui dia naixem amb un portàtil sota el braç.
Els meus pares m'aniran explicant la teva aventura i a tu també t'explicaran les aventures que els faré passar jo. De moment ja m'he engreixat 1 Kg. i he crescut 4 cm.
Apa, gaudeix i aprofita cada moment. Seguim en contacte, un petó ben fort.
Dani, Nina i Abril :)