dimecres, 22 d’octubre del 2008

Capítol 4; Primeres sensacions

Ja ha passat casi una setmaneta des de que vaig marxar, deu ni do, mica en mica aclimatant-me per aquestes terres.

Dilluns vaig començar les classes, a la Wing Chun Academy, el curs d'arts marcials al que m'he hagut d'apuntar perquè em puguèssin donar el visat per un any, de moment no us puc dir gran cosa pero crec anirà força bé; predominen els japos i la veritat no m’entero massa a les classes, us explicaria més coses pero potser no us ho dic bé, perquè ja us dic que no se ben bé el que em diuen, pero i poso molta voluntat! Jaja

A la residència estic molt be, i a mès, hi ha 3 catalans!! 2 nois de l’Estartit, molt bona gent i els meu company d’habitacio, que es de Mieres (entre Banyoles i Olot), molt bon nano i ens portem la mar de bé, a més dóna la casualitat que també juga a futbol i també es mestre de educació física, i el colmo dels colmos és que, amb els nostres respectius equips ens haviem enfrontat 3 o 4 cops, tot i que no ens coneixiem, ell jugava a l’Albesa i jo al Ribera d’Ondara.

Per cert, Visca el Ribera d’Ondara!

Ja se que algú pensarà que no m’haig d’ajuntar amb catalans, per aprendre mes anglès i tota la pesca, pero, jo no he vingut aqui a patir, ja aniré tenint temps d’aprendre l’anglès, el dia aqui tambe té 24 hores, i per mi, i per ells també, es una gran satisfacció entendre i que t’entenguin a la primera el 100% del que tu vols dir, en fi, poder tenir converses normals i amb fluidesa, és tot un luxe al que no penso renunciar i menys en aquests primers dies d’adaptacio.

Dilluns ja vam anar amb el company d’habitacio, el David, a jugar a tennis, en una espècie de trobada social que es fa setmanalment, durant 2 hores vas fent partidets curts de dobles, canviant de parella i tal, a més, es tope barat, 5 dolars (2.5 euros). Jo necessito l’esport com el respirar i segurament m’hi veuran mes d’algun dilluns.

Aqui anem 8 hores abans que a Catalunya, i a més a més, la gent es lleva molt d’hora (a les 5:30 ja es de dia) i també va a dormir aviat (a les 6 es fa fosc), o sigui que puc dir que anem totalment al revés, quan vosaltres aneu a dormir jo em llevo.

Us he preparat una sorpreseta, resulta que ens va a venir a visitar un peixet l’altre dia per aquestes platjes, la foto és del diari de diumenge.

Foto: Mermaid és el nom del lloc on va aparéixer.


Els edificis que es veuen al fons, es més o menys per on estic jo, el peixet tenia 2.5 metres de llarg, un tauró blanc! jejeje Ric per no plorar.

El van trobar a 8 km de la platja, podeu estar tranquils, que a mi no m’agrada marxar tan lluny de la platja!
Als últims 30 anys "només" s'han menjat a 7 persones, així que tampoc cal perdre el son, a més al Mediterrani es veu que també en tenim de taurons blancs d'aquests.
Per acabar només donar-vos les gràcies pels mails i comentaris que m’escriviu, la veritat és que m’agrada molt rebre el vostre suport, realment em feu sentir més aprop del que estic! Seguirem en contacte!

9 comentaris:

Isrraka ha dit...

Hem sembla que parlo en nom de tots els que lleguim aixó...

Volem detalls de les classes!!

jeje

No t'enteres per l'idioma..o perque estas estabornit?

i tranquil amb aquests peixos, pobret, amb la cara de gana que fa.. no l'alimentaries una mica?

Polaco ha dit...

Aixó es un català que va a Australia i arriba a immigració. Un cop allà es troba un agent que li demana el passaport. El bon jan li dona i el funcionari se'l mira i se'l remira... en aquestes que el funcionari li diu: li faré unes quantes preguntetes.
El català diu: endavant, faltaria més.
Diu: porta vosté al equipatge aliments d'algun tipus: carn, peix, fruites o verdures?
El català respon que no amb el cap.
Diu: antecedents penals?
I diu el català: Hosti, em pensava que aixó ja no feia falta!

jaume ha dit...

Ieps bones!!!!

Vec que ja t'estas adaptant be a la nova vida ehhh.

Jo tambè crec que volem detalls de les classes i fotos que avegades valen mes que mil paraules!!!

Be espero que estiguis be i ens anem escrivint.

Ens veiem,

jaume

Anònim ha dit...

Aqui al mediterrani tenim peixos aranyes de 10 cm jejej fent ombra als taurons.

Millor que estiguis aprenent arts marcials en un centre acadèmic i no a can "Mihagui" com el Daniel San jeje
recorda pul.lir cera ...aquesta es la clau, jo ho vaig fer una vegada amb el meu cotxe i ja veus com m´ha anat, m´he dedicat al futbol que ès mes facil.

Una forta abraçada!!! I estic d'acord, eldia tè 24 hores (inclús a l xina popular).

T'envio coratge i sobretot molts ànims!!

Anònim ha dit...

bones nanu!
que fort això de la residència, el món és un mocador!
Buff com impressiona el tauró! Per cert m'alegro molt que no perdessis el vol a Singapur ;)

Una abraçada des de Manresa,

Salut i sort crack!

Marc

Fragati ha dit...

Pallares que tal?
que guapo que estas, igual q sempre, set nota que estas passant uns bons dies, i a mes a mes amb la facilitat de fer amics que tens no tindras cap mena de problama
Amb el vicen vam parlar de anar estalviat una mica cada mes per poder venir a donarte una abraçadeta de germano, sisisis aquelles que ens agraden tant jejejejeejje.

Aqui igual que sempre anant fent el capullo i treballant.

Te de pagar l'atur a tu jeejejejjeej.

Bueno una abraçada

Anònim ha dit...

Bones campió¡¡
Vec que de moment tot va guai, i si segueixes el ritme de coneixer 4 catalans per setmana,al final montareu una colla castellera.
Oscar, si comenceu tant d'hora les classes poder els companys estàn igual de sobats que tú i no es que siguin japos,jje.
Anims i a gaudir al màxim, i per cert, tens raó jo al tauro tb le vist per cubelles.

Anònim ha dit...

Què passa Òscar??

Desde més aprop de terres catalanes et saluda el teu amic brasiler!!m'alegro que tot et vagi perfectament!!a mi també em va de meravella!!
una abraçada!

Anònim ha dit...

Oscaarrrr!!! Com estas? no saps ki sok fins que al final del comentari veguis ki firma noo??
Vaig tard, però estik informat de tot el que estas fent per aki a Austràlia...

L'inici de les Arts Marcials, el retrobament de 3 catalans i casualment un jugador del grup 5 que juga a l'Albesa...
(si, jugo al Ribera d'Ondara)i x cert, VISCA EL RIBERA D'ONDÀRA...

Vam perdre 1 a 3, suposo ke ho has vist al forum...
Ara es quan tothom diu:
"el Palla, ja no hi és, que fem?"
Però jo, no només et trobo a faltar envers els resultats del futbol, sino l'amistat ke hem forjat a partir del futbol, viatges amb l'Astra (ke per cert,a part de que ens ha portat a tot arreu, se que encara ho faria ara) estic content de veure'l allà just al costat dels mossos i a sobre ke cada 5 dies està més amunt o més avall...jajaja Em servirà de recordatori...


Disfruta del viatge i si, el dia té 24 hores... encara et queden 8.520 hores per aprendre angles, not preocupis ke no faras tard!

Wenu m'estic allargant i seguirem amb contacte Primoooo!










Un petunas. Take care..


Sok en Pep... jeje