dilluns, 10 de novembre del 2008

Capítol 6; Opel Astra busca casa

Alguns no entendreu el títol, altre si. Us explico, avans de marchar cap aquestes terres llunyanes jo tenia un cotxe.
Bé, de fet encara el tinc, o si mès no, aixo espero.
Però no me’l van deixar pujar a l’avió!


La qüesitó és que el pobret dorm cada dia al carrer. Sota les temperatures extremes que mica en mica es van accentuant. És mulla quan plou, li toca el gèlid aire a la cara contínuament, i aviat s’em costiparà.
Jo l’aprecio molt i quan torni m’agradaria que encara m’anés portant als llocs com ha fet sempre, fins ara.
Anem al gra, algú em pot ajudar a buscar-li una caseta per un anyet? Qualsevol lloc amb un sostre, on, evidentment, no us molesti excessivament, garatges, porxos, masies, coberts, suits de luxe…
Qualsevol indret serà millor que allà on està ara.
Si em podeu ajudar poseu-vos en contacte amb mi, jo li diré al cotxe: “Kid, cap allà” i ell cap allà anirà.

Foto 1; No us fa peneta, pobret?

1 comentari:

Polaco ha dit...

aixó s'està convertint en un tauler d'anuncis... volem que expliquis anècdotes, no que ens encolomis cotxes!