dimecres, 12 de novembre del 2008

Capítol 7; Arrivals, student's accomodation

Aquest és el nom que rep la residència d’estudiants en la que estic des de que vaig arribar, és un lloc on hi habitem entre 15-20 persones, segons el dia, i la gent la utilitza per passar les primeres setmanes abans d’instal·lar-se en un pis.
Aquí la gent apareix i desapareix, mai saps qui et pots trobar. Jo ja porto 3 setmanes i mitja per aquí, però he decidit ampliar la meva estància aquí 5 setmanes més.

El 20 de desembre començo vacances i vull començar a viatjar, per tant, trobo que és una mica tonteria trobar un pis i pagar-lo per no ser-hi, o sigui que ja buscaré un pis quan torni de vacances, cap allà el 18 de gener, i sinó el trobés, segurament podria tornar aquí sense cap problema.

La veritat és que hi estic força bé, comparteixo habitació amb el David. I ho tinc ben comunicat per anar a l’escola, a més també serveix per anar coneixent gent que més o menys ha fet com jo. Sobretot hi ha suïssos i japonesos, algun francès, alemanys, també hi ha autòctons australians, i de la terra el David i ara un nou fitxatge, en Jose de Madrid. Els altres companys de l’Estartit ja no hi són, però tenim molt bona relació i ens anem veient tot sovint perquè viuen per aquí aprop.




A la residència és on esmorço, dino i sopo cada dia, hi ha una cuina comunitària amb tot de neveres i cadascú té la seva postada, igualment passa amb el rebost.

La cuina és tanca a les 10 de la nit, em van renyar al principi perquè jo estava acostumat al meu horari habitual, però clar, aquí no pot ser, aquí la gent sopa tothom a les 7 de la tarda, cap allà a les 9 i mitja ja ens veus als 3 de sempre apurant.



També em vaig emportar una “bulla” de la jefa perquè un dia em vaig deixar una paella per fregar, aquí això és sagrat. A més et controlen per una càmara i saben qui és el que no ha fregat.

Si fa bon dia sempre et pots fer un banyet a la piscineta, però l’aigua encara està una mica freda!


1 comentari:

Unknown ha dit...

K passa Xermà gran!!!
Continuo explicant la teva història amb orgull i el cap ben alt i la gent continua fent cares d'al·lucinació accentuada. I es què ets únic.
Ja veig que estàs instal·lat en un bon apartamentet amb piscineta i tot. Segur que no et costarà massa tirar-t'hi de cap.VIGILA LA PROFUNDITAT!!!
Encara et dediques exclusivament a fer clases de kun-fu-tekwondo-xungo aquest que fas?? Jo pensava què també et dedicaries a vendre hamburgueses o netejar cotxes per guanyar uns calerons...
com a mínim espero que el teu nivell d'anglès hagi millorat considerablement.

Rep una fortíssima abraçada des de barna i si trobes una australiana bona per mi, m'avisses!!!

SALUT!!!