diumenge, 31 de maig del 2009

Pululant XVI (Canberra i les Blue Mountains)

Després de Melbourne, la següent parada era Canberra, la capital, ja m'havien advertit que la ciutat no tenia res de res, però a mi em feia gràcia, si més no fer les fotos de rigor i xafar-la almenys.
Tenia previst només passar-hi 6 horetes però hi va haver un imprevist, vaig perdre l'avió Melbourne-Canberra, coses que passen, ho vaig solucionar bastant bé, esperant 2 hores i pagant 50 dolars (25 €).
O sigui que la meva visita a Canberra va quedar reduïda a 4 hores.



Tenien raó els que m'havien dit que no era res especial, molt oberta, una mica freda, poca gent, és ben bé una capital administrativa pel fet d'estar situada just al bell mig de Sydney i de Melbourne, tot i així, vaig disfrutar passejant pels seus parcs.

La visita al parlament australià era obligada i allà vaig anar a fer acte de presència. És un edifici molt modern i em va agradar bastant.
Video arreglant 4 coses.
I com aquell qui agafa l'autobus, ale, altre cop avió i parada de nou a Sydney on m'havia quedat pendent de visitar les Blue Mountains, i això és el que vaig fer.


Allà em vaig trobar amb la Yolanda, la noia que junt amb el Jorge m'havia acollit a casa seva una setmana i junts vam anar a pasar el dia en aquest parc natural.



Situat a 2 hores en tren de Sydney, ofereix unes vistes espectaculars de tota la vall.
Bones vistes.



Salts d'aigua i vegetació envoltada d'un silenci captivador.


Aquí fent poses amb una cascadeta al darrere.



Va ser una excursió d'un dia ben agradable i tranquila, caminant amb la calma i gaudint de l'entorn.


Aquí tenim els eucaliptus que teoricament li donen aquest color blavós.



I aquesta motxila anirà directe al museu, jeje




Aquests 3 turonets, són les 3 sisters, 3 germanes, la llegenda diu que les van convertir en pedra i aquí estàn sense bellugar-se.


Al principi ho veiem tot verd, amb el pas de les hores ho anavem veient blau, no se pas si eren les ganes de veureu blau!




La tardor a Sydney amb tot el seu esplendor, espectaculars colors ataronjats.

I Bye, bye sydney, visita de 3 dies a Gold Coast per despedir alguns amics i abandono Australia, per anar cap a Nova Caledonia, això será en el proper episodi!!
Uau! Ja han passat 7 mesos! Puc dir que Austràlia m'he la conec relativament! Encaro la recta final de la meva experiència ple d'energia i de bones intencions.


1 comentari:

Unknown ha dit...

Es una alegria comprobar que como apuntas al final, puedes decir que te conoces Australia. Que envidia sana me has dado visitando la costa oeste y el sur. Me dan ganas de volver para hacerlo yo. Suerte en el resto del viaje y sigue actualizando. Yo lo hare en mi blog.

Un abrazo y fuerza