divendres, 29 de maig del 2009

Pululant XV (Melbourne)

Visita llampec a Melbourne, havia estat a la ciutat pel Gran Premi de Fórmula 1, però tenia una volta pendent per la ciutat i això precisament és el que vaig fer.

Melbourne és la segona ciutat més gran d'Austràlia, ciutat autèntica i peculiar, cosmopolita, amable i alegre, molta gent la prefereix avans que Sydney, a mi no m'agrada fer rànquings de ciutats.

Ciutat que dona al mar per la zona de St. Kilda, que és allà on vaig dormir.


Els parcs i jardins donen color i oxigen, així com un lloc on poder desconectar del rebombori de la city.




I aquí el típic sky line.



Ho vaig visitar en un sol dia, tot xinu xano, feia un bon dia.






I la temperatura era força agradable, més, després de venir de Tasmània.






La ciutat en moviment per a tots vosaltres.








Un cop endinsat en la ciutat, és fàcil trobar botigues, restaurants de tots els indrets del món.




I pululant pululant, s'em va fer de nit.





Això d'estar voltant tot sol, et fa pensar constantment, en què faig per aquí, i tot sovint, la ment va cap a casa, m'agradaria haver fet el tomet amb vosaltres!






I cap ben entrada la nit m'havien dit que es podien veure pingüins a la platja i jo cap a la platja! i si si, allà estàven!!


La calitat del vídeo dóna molt que desitjar, però, amb una mica d'imaginació i bona voluntat algo veureu.





Balanç positiu de la ciutat, que evidentment és merexia més dies de visita, però, tot no pot ser!