dijous, 25 de desembre del 2008

Capitol 11: Es Nadal?

Aixo diuen tambe per aqui, i mirant el calendari resulta que si, es 25 de Desembre fum fum fum, pero tal i com comentava al capitol anterior sembla tot plegat com una broma de bon gust, de totes maneres amics com som de les celebracions tambe ho hem celebrat per aqui.

Estic a mig viatge i tot i que ara no em puc explaiar mes del que voldria us puc assegurar que estic disfrutant molt coneixent l'autentica Australia que encara no havia descobert fins ara, tot esta anant la mar de be.

I us prometo que un cop torni a estar aposentat us fare unes croniques com Deu mana explicant amb mes detalls tot el viatge.

Ahir vam fer sopar de Nochebuena, ens vam ajuntar amb una colla que ens havia tocat compartir un cotxe 4 x 4 uns dies abans, per visitar una illa misteriosa realment fascinant. Fraser Island, durant 3 dies vam compartir les 24 hores del dia i ens vam portar molt be amb ells.

Tres dies despres i 1000 kilometres mes amunt ens hem tornat a trobar tots 8 per celebrar aquesta senyalada data i fer una mica de germanor, tot i estar tant lluny de casa vam passar una bona estona.

Avui el dinar de Nadal no ha estat tant copios com de costum pero em assaborit els spaghettis a la bolognesa com si de carn d'olla i canelons es tractes.

Inevitablement aquests dies el meu cap va mes sovint cap a la meva terra, imaginant que fa la meva gent, com es us aneu trobant tots plegats a casa vostre com de costum, les festes i ballaruques fins a altres hores de la matinada, mes dinars, mes sopars, mes famila, mes amics, mes dinars, caga tio, pare Noel, cap d'any, mes sopars, Patge Faruk i els 3 Reis de l'Orient, etc etc...

De totes maneres no em penso deprimir, pero si pugues potser faria un canvi de lloc instantani per poder compartir aquestes festes.

Aqui tambe ens considerem privilegiats per poder estar envoltats de bona gent, gaudint de bon clima i en una terra fascinant que convida a despertar somrient cada dia.

Us deixo amb el tradicional missatge nadalenc!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, cosí! aquest any, els nens d'Igualada trobaran a faltar un patge molt especial! I nosaltres també! Cagar el tió a casa les tietes sense tú, no serà el mateix, però que hi farem! Per un dia ens agradaria tenir-te aquí el costat.

Per aquí estem contents de veure't disfrutar de l'experiència. Aprofita que el 2009 s'acosta i hauràs de tornar.

Molt bon Nadal i feliç entrada del 2009 que la viuràs molt abans de qualsevol de nosaltres i una abraçada!

Dani Trepat.
PD. El Ribera d'Ondara, enfonsat a la taula, busca reforços al mercat d'hivern. Has rebut alguna trucada?

Anònim ha dit...

ei crack! que passis uns molt bons dies també!

una abraçada

marc

Anònim ha dit...

Et desitgem una bona entrada d'any i que et vagi tot estupendu

Jose i Neus

Anònim ha dit...

Oscar, he fet un comentari pero despres de molt remenar em sembla que l'he fet en el primer capìtol, busca'l a veure si el trobes,.....ho sento, pero la proxima ho faré millor, i despres també he escoltat el teu missatge, no se com ho he fet pero l'he escoltat .-- ELSA R

Anònim ha dit...

EI! NOI, QUE SAPIGUES QUE ETS UNA MICA MÉS VELL, QUE NOSALTRES.
JA QUE FA 9 HORES QUE ESTAS AL 2009, I AQUÍ ACABEN DE MENJAR-NOS EL RAÏM.
QUE T'HO PASSIS MOLT BÉ. QUE JA COMPROVEM QUE HO FAS. VES FEM PAÍS QUE COM ET DIU L'ELSA QUI NO HI DEU D'HAVER CRISIS, OI!

EN RESUM FELIÇ ANY,I FINS AVIAT.
UNA ABRAÇADA,
RAMON - MAYTE, JAUME - ASSUN

Anònim ha dit...

Ei nen, dius que trobes molt a faltar la teva gent i passar el nadal aquí pero ja ens agradaria a nosaltres está aquí a la platja tirats prenen el sol...amb la rasca que fot aquí!!!!!
Weno noi, que tinguis un bon any 2009 i esperem saber de tu ben aviat!!
Cuidat molt, salut!!!!!!

Xavi Mula

Anònim ha dit...

Hola cosinet!!!

Bon any 2009! De ben segur aquest Nadal i aquestes festes hauran estat d'allo mes diferents. Has canviat la bufanda per la tovallola. Ja veus quin canvi, jo tambe el faria si pogues.

Les festes han anat d'allo mes be... Vam per una conga al balconet de les tietes i el polo norte (o sud, ja no ho recordo) va contestar amb una olejada de tovallons blancs. Malauradament aquest any no vam tenir cameres del 5e 3a. Devies faltar tu...

La resta de les festes com cada any, pero obviament et vam trobar a faltar a la cavalcada, tancant la sala el dia 6 i al dinar de Reis 2009. Esperem que l'any que ve ja estiguis per aqui.

Cuida't molt i gaudeix d'aquesta superaventura. Nosaltres et seguim la pista!

Un petonet ben gran!
CaRoL.

Unknown ha dit...

Ei Turssss

Espero la crònica de Bali, com t'està anant?

Nu stiu

Anònim ha dit...

ei nen!!!

primer de tot a veure on coi va a parar això que escric, no en tinc ni puta idea de blogs jeje.

Doncs avui m'he cardat al dia des del capitol 3, i estat rient sol una bona estona imaginant-te. Estan molt bé les cròniques australianes, molen molt les novatades que et passen (a mi tb em van passar jeje).

Doncs re que segueixis gaudint que no en dubto pas no que naltres anirem llegint.

Apa siau

Aranya!

Anònim ha dit...

Hola Oscar soc la Cristina Jorge (vam anar al cole junts) acabo de flipar perque m'he enterat que estas per Australia. Jo tambe!!! Estic vivint a Perth desde fa un any!!!
Tens previst vindre a WA? Aixo es molt guai tambe.
Jo tinc previst tornar cap a casa a l'abril, aixi que em queda poquet per qui, pero tinc pendent fer una visita al centre (Uluru) i a la costa est en unes 6 setmanes.
On pares tu per aquestes dates?
Molaria trobar-nos i fer una Extra-dry mate!
Apa doncs! A disfrutar!

Òscar ha dit...

Wei Cristina!! Quina casualitat, no? que guay! ole ole
T'escric per aqui pq no se per on mes et puc localitzar!
Et paso el meu correu i ja diras alguna cosa!

oscarpallares@gmail.com

oscar