divendres, 19 de desembre del 2008

Capitol 10: Ara si que si.

Ha arribat aquest moment que tant estava esperant, jeje Comenso per fi a poder moure'm!! I es que ja estic cansadet de fer adaptacio i la veritat es que tinc moltes ganes de poder voltar.
De fet, aquest era el meu objectiu, evidentment no he vingut fins aqui per a fer arts marcials!!

Vull bellugar-me, coneixer nous indrets, perdre'm una miqueta per poder-me trobar, tirar fotitos, xerrar amb gent de tot arreu que m-expliquin batalletes i jo explicar les meves...

Tinc 4 setmanetes de vacances, pero jo m'agafare algun dia mes, la ruta comensa pujant la costa est, em llogat una furgoneta i durant 2 setmanes sera la nostra casa tambe, els meus companys d'expedicio son en David (el meu company d'habitacio), catala, i en Jose (company de residencia), madrileny (si, si ja sabem Barsa 2 - Madrit 0).

En principi anirem pujant per la costa est direccio nort, i el punt final sera Cairns, alla hem de tornar la furgo i ja tenim allotjament la nit del 31 de desembre, i 1 i 2 de gener.

El 3 ells s'en tornen i jo em quedare sol, ja sense furgo, encara no se cap on anire, ja m'ho anire pensant.

Espero de tant en tant poder explicar-vos alguna coseta o penjar alguna fotito pero no us puc assegurar res.

S'acosten festes nadalenques i de ben segur que aquest sera diferent per a mi, lluny del meus, de cos absent pero no dubteu que estare entre vosaltres de ment present, ok?
No fare bona la dita aquella que diu per Nadal cada ovella al seu corral, per l'any que ve segur q si que hi sere!

De fet, no em dona massa la sensacio que sigui Nadal, tot el dia de maniga curta, amb menorquines, a les platjes... de tant en tant vec un arbre de Nadal o algun adorn nadalenc i sembla tot plegat com si fos com una broma.

Per acabar nomes explicar-vos que el passat cap de setmana vaig fer el meu debut oficial amb el surf, esport nacional aqui a aquestes terres, podria dir-vos que ho feia millor que en Kelly Slater, pero us mentiria, costa molt mes del que m'imaginava, de fet, nomes vaig estar-hi una horeta, i no vaig ser capas d'aixecarme en cap moment, pero vaig estar content d'haber pres un primer contacte amb la taula i les onades i segurament m'hi tornare a esbarallar a veure si algun dia us puc enviar una foto meva a dins de l'aigua, de moment us l'envio a fora! jaja

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, com m'agrada aquesta samarreta que portes!!
Així m'agrada, fent país!!

Visca el volei sorra d'Igualada!!

Per cert,la qualitat de la samarreta deixa una mica que desitjar, no ens hem pas d'enganyar.

Jordi Serravinyals

Anònim ha dit...

Bon Nadal, company!

Continuarem seguint les teves aventures.-

Josep Jorba